Balk wint in blesuretijd van Drenthina

Drenthina 1

... (vrije trap)

Mannen zaterdag, 1, 1e klasse E

8 april 2017 14:30

Veldhuizen, L.H.R.

Balk 1 ontving afgelopen zaterdag Drenthina 1 en na een 0-0 ruststand, was het Johannes Altena die Balk de drie punten bezorgde, door in blessuretijd middels een fraaie vrije trap de 1-0 te maken. Het was ook zo’n beetje het enige hoogtepunt van de wedstrijd, zeker uit Balk oogpunt bekeken.

Kortom; een wedstrijd om snel te vergeten, welke wel drie punten opleverde en Drenthina met een enorme kater opzadelde.

Komende week geen competitieverplichtingen voor Balk. Wel wordt er geoefend; donderdag 13 april komt SC Joure op bezoek op ‘De Wilgen’. Aanvang; 20.00 uur.

Op de foto; de niet zichtbare Johannes Altena schiet in blessuretijd de 1-0 voor Balk tegen de touwen.