Sponsor voorwaarden

Voorwaarden sponsoring
1. Contracten worden aangegaan voor minimaal drie seizoenen.

2. Het kan voorkomen dat een bepaalde sponsormogelijkheid al is uitgegeven of niet meer beschikbaar is.
   Wij zoeken dan samen met u naar een andere geschikte sponsormogelijkheid.

3. De tenues, trainingspakken en sporttassen zijn alleen via onze vaste leverancier Textielstra leverbaar.
    Hiermee is de kwaliteit en uitstraling gegarandeerd.

4. Meerdere sponsoren per team
    Bij sponsoring van één team door meerdere bedrijven betreffende bedrijven gezamenlijke sponsoring akkoord is.
    De sponsor die al een sponsorovereenkomst heeft, heeft hierin de beslissende stem.

5. Het gebruik van het VV Balk merk en/of logo mag alleen als hiervoor toestemming is verleend
    De belangen van onze sponsoren willen wij optimaal en eerlijk dienen.
    Wij willen daarbij voorkomen dat we geen grip meer hebben op het gebruik van het VV Balk merk en/of logo. Om
    die reden heeft VV Balk het beeld en woordmerk gedeponeerd en geregistreerd om misbruik te voorkomen.
    Het logo mag daarom ook alleen worden gebruikt na toestemming van de sponsorcommissie of het bestuur.

6. Exclusiviteitafspraken
    Met een aantal sponsoren hebben wij exclusiviteitafspraken. Mocht een verzoek tot
    teamsponsoring tot conflicterende belangen leiden met bestaande sponsoren, kunnen wij een
    verzoek afwijzen. Wij kijken dan samen met u of er andere sponsormogelijkheden zijn.

7. Uniforme uitstraling
    VV Balk streeft naar een eenduidige, uniforme uitstraling van haar vereniging en haar leden. Dat
   komt de herkenbaarheid ten goede en versterkt het ‘clubgevoel’. Daarom zijn afwijkingen van het
   bestaande ontwerp van de tenues niet toegestaan.