Sponsor mogelijkheden

Sponsormogelijkheden
Er zijn diverse sponsormogelijkheden, zodat u al voor een relatief laag bedrag partner kunt zijn van VV Balk. Onderstaand vindt u meer informatie over de sponsormogelijkheden.

Hoofdsponsorschap op aanvraag / in overleg
Het hoofdsponsorcontract is geen vaststaand pakket, maar wordt in onderling overleg vastgesteld. De hoofdsponsor is in ieder geval de shirtsponsor van het eerste elftal en krijgt zeer ruime mogelijkheden om zijn bedrijfsnaam onder de aandacht te brengen. Het hoofdsponsorcontract loopt minimaal voor een periode van drie jaar.

Reclameborden
Op diverse plekken rond het hoofdveld en de andere wedstrijdvelden is plaats voor reclameborden.

Wedstrijdbal
U kunt als sponsor het 1e herenteam sponsoren met een wedstrijdbal. Uw (bedrijfs)naam wordt in het programmaboekje opgenomen en uw bedrijfsnaam wordt als sponsor omgeroepen voor aanvang van de wedstrijd. U ontvangt daarnaast een uitnodiging om de betreffende thuiswedstrijd te bezoeken.

Advertentie presentatiegids
Onze presentatiegids wordt full colour uitgevoerd in een oplage van 1000 exemplaren. De gids wordt aan het begin van elk seizoen verspreid in Balk en bij de sponsoren van de vereniging. De presentatiegids wordt ingezet als promotiemiddel. Graag bieden wij u de mogelijkheid om te adverteren in de presentatiegids. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Balk Support ([email protected]).

Wedstrijdtenues
Promotie van uw bedrijf is uiteraard ook mogelijk via sponsoring van kleding. Bij alle kledingsponsoring gaan wij uit van een contractduur van minimaal drie jaar. Dit correspondeert met de levensduur van de kleding. Naast een bedrag per jaar betaalt u de kosten van de aanschaf en bedrukking van de kleding.

Club van 100
Voor een vast bedrag van € 50,- per seizoen komt uw naam op een speciaal bord in de kantine.

Sporttassen en trainingspakken
Per team kunt u trainingspakken en/of sporttassen sponsoren met uw bedrijfsnaam en logo er op.

Andere ideeën/wensen
Mochten er andere wensen zijn qua sponsoring dan zijn deze uiteraard bespreekbaar. U kunt hiervoor een mail sturen naar [email protected] of contact opnemen met een van de leden van de sponsorcommissie.