Pupil van de week

Leuk dat je intresse hebt om als pupil van de week een wedstrijd van ons 1e heren/dames elftal van dichtbij mee te maken. Vanaf de JO7 kun je je opgeven, hoe je dat doet lees je hieronder, misschien tot snel!.

Wat mag je als Pupil van de Week doen?

Je bent aanwezig bij alles wat er komt kijken bij een wedstrijddag van het 1e elftal van de heren/dames

- Je mag mee de kleedkamer in

- Je mag meedoen met de warming up

- Je mag de aftrap verzorgen van de wedstrijd.

- Tenslotte mag je de wedstrijd volgen vanuit de dug-out.

Je krijgt net als de spelers in de pauze drinken en na de wedstrijd krijg je in de bestuurskamer een lekkere versnapering naar keuze.

Daarnaast ontvangt je als Pupil van de Week een mooie herinnering van de vereniging en een voetbal met alle namen van de spelers van het 1e elftal.

Dus lijkt het je leuk om dit een keer mee te maken ga dan naar de opgave pagina die je vind door op de foto hieronder te klikken, vul alles in en vergeet niet alle vragen in te vullen, dan nemen we binnenkort contact met je op.

Pupil v/d week commissie,

Bianca