Informatie sponsoring

Algemene informatie sponsoring

Wat levert sponsoring van VV Balk voor u op?
Voetbal is een publieksvriendelijke en populaire sport. Uw reclame-uitingen komen daardoor onder de aandacht van een breed publiek. Naast het laten zien van betrokkenheid bij de club levert het u naamsbekendheid op bij leden, spelers en bezoekers van de VV Balk. U hebt de mogelijkheid via de club uw netwerk verder uit te breiden door contacten met andere sponsoren te leggen.

Kenmerkend voor VV Balk is de grote sociale verbondenheid. U kunt door sponsoring deel uit maken van deze “blauw-witte familie”. Daarnaast hebt u een enorme exposure via de media en onze website. Het positieve imago van VV Balk zal uitstraling hebben op u als sponsor.

Wat kunt u van ons verwachten?
Een sponsor van onze vereniging mag ervan uit gaan dat het bedrijf op correcte wijze wordt uitgedragen. Hierdoor kunt u als sponsor, ongeacht voor welke mogelijkheid u kiest, verzekerd zijn van positieve naamsbekendheid, zowel bij de vele leden van onze vereniging als daarbuiten. VV Balk vindt het van belang dat wij onze, maar ook uw belangen hierin goed onderhouden. Als sponsor heeft u recht op de nodige aandacht en exposure als tegenprestatie voor uw sponsoring. Daarnaast heeft u altijd gratis toegang tot de wedstrijden van Balk 1.

Sponsoring is mogelijk op vele manieren
VV Balk biedt bedrijven en instellingen diverse mogelijkheden om via sponsoring hun naamsbekendheid te vergroten. Bijvoorbeeld door kledingsponsor te worden van onze veld- en zaalvoetbalteams die wekelijks in het noorden van Nederland actief zijn. Maar ook het plaatsen van een sponsorbord langs één van de velden en/of een advertentie in onze presentatiegids of de website is mogelijk.