Woensdag 27 juni regioselectie Súdwest - SC Heerenveen

13 juni 2018 16:00

Woensdag 27 juni is het zover. Dan speelt de regioselectie Súdwest tegen de selectie van SC Heerenveen. Wij zijn blij dat VV Balk deze wedstrijd weer in Balk mag organiseren. De regioselectie wordt samengesteld uit spelers van SV NOK, RKVV Bakhuizen, SV de Wâlde, SV Oeverzwaluwen en VV Balk.

Bijzonder dit jaar is dat SC Heerenveen een nieuwe trainer heeft. Dit is dus hét moment om hem aan het werk te zien. Daarnaast is dit voor alle jongeren een mooie kans om hun handtekeningboekje weer vol te krijgen. De wedstrijd start om 19:00 uur. De entree vanaf 17 jaar en ouder is € 8,00 en t/m 16 jaar betaal je € 4,00.

Voorprogramma: een wedstrijd van het G-team van VV Balk
Voorafgaand aan de wedstrijd tegen SC Heerenveen speelt het G-team van VV Balk een wedstrijd tegen het G-team van Blauw Wit ’34. Deze wedstrijd begint om 17:45 uur. Dus kom op tijd om ook hier niks van te missen!

Loterij met een hoofdprijs van € 1.000,-
Extra aandacht is er voor de loterij met een hoofdprijs van maar liefst € 1.000,-! Alle opbrengsten van deze loterij gaan naar VV Balk. De loten kosten € 5,00 en zijn verkrijgbaar in de kantine, op de wedstrijddag zelf en worden de komende periode ook actief verkocht. De trekking is na de wedstrijd op 27 juni.

We hopen jullie allemaal te zien op woensdag 27 juni!

Met vriendelijke groet,

De organisatie